Contact2023-04-13T13:25:33+01:00

Contactformulier

Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen?
Selecteer dan hieronder de locatie en stel je vraag door middel van het onderstaand contactformulier, of stuur een mailtje. We antwoorden altijd zo snel mogelijk!



    This site is protected by reCAPTCHA and the Google
    Privacy Policy and
    Terms of Service apply.

    Veelgestelde vragen

    Hoe werkt het reserveren bij Greenjoy?2021-05-08T13:04:15+01:00

    Heel simpel. Je bepaalt via de site wanneer je wilt varen en voor hoe lang. Dit kan tot minuten voor vertrek. Je betaalt kostloos online met IDEAL (internetbankieren). Je kan ook met credit card betalen, hiervoor worden wel extra kosten in rekening gebracht. Vervolgens ontvang je een boekingsbevestiging met uitleg. Op het moment van varen kan je de sloep eenvoudig met je mobiele telefoon activeren, waarna je kunt varen. Bij terugkomst, zorg dat de sloep vijf minuten voor het eind van huurtermijn weer op zijn plek ligt, en meld je je weer net zo makkelijk af met je mobiele telefoon. Zo eenvoudig is het!

    Onze sloepen kan je 7 dagen per week van 10.00-22.00 huren (in het voor- en naseizoen gaan we ‘s avonds wat eerder dicht)

    Adressen van de locaties, waar vind ik die?2019-05-01T10:25:27+01:00

    Alle adressen van onze locaties vind je hier 

    NB: Aangezien de Greenjoy locaties aan het water liggen zijn de genoemde adressen een indicatie van de plek bij het water. Zodra je er bent zie je de sloepen direct liggen.

    Zijn er kussens of zwemvesten aan boord?2022-11-12T08:43:23+01:00

    Nee, helaas we beschikken niet over een ruimte op de kade waarin we deze spullen kunnen opslaan. Dus het is dan ook een goede tip om een kussentje of handdoek mee te nemen als je wat langer gaat varen.

    Hoewel onze sloepen zeer stabiel zijn en een diepe kuip hebben, is het voor de kinderen natuurlijk wel zo veilig om een zwemvestje te regelen. Je kunt bij iedere watersportwinkel goede zwemvestjes aanschaffen of doorgaans bij HEMA goedkope opblaasvestjes kopen. Een oplossing waar veel huurders gebruik van maken, is om zwembandjes (‘vlindertjes’) om te doen. Deze zijn vaak reeds voorhanden.

    Wat gebeurt er als ik te laat terug ben?2019-05-01T10:31:20+01:00

    Bel in ieder geval even! Als er niemand op je wacht dan is er op zich geen probleem, de kosten worden echter wel berekend via de borg. Ook kun je tijdens het varen even bellen om te vragen of je langer door kunt varen (bel wel op tijd!). Als het kan, verlengen we de duur graag (tegen dezelfde uurprijs).

    Maar te laat komen vinden we niet leuk! Dus als er mensen staan te wachten dan delen we een boete uit. Want dat is voor die mensen gewoon heel vervelend. Wij moeten hen met tijd of geld compenseren. Dus als je laat komt berekenen we (minimaal) 30 Euro en daarna nog eens 30 euro per half uur dat je te laat komt. Dit houden we in van je borg. Zie ook onze voorwaarden.

    Maar doe ons, jezelf en de ander een plezier – kom gewoon op tijd terug en zorg dat je altijd vijf minuten voor het einde van de verhuurperiode weer op onze locatie terug bent.

    TIP: ga je twee uur varen, keer binnen het uur weer terug. Dan ben je altijd op tijd weer terug

    Ik moet borg betalen, wanneer krijg ik dat weer terug?2024-07-02T21:13:08+01:00

    Is er na het varen geen schade geconstateerd en heb je je als goed huisvader gedragen? Wij verwerken dan de borg de volgende dag. Onze betaalprovider Multisafepay zal er bij Ideal betalingen vervolgens 3 tot 4 werkdagen voor nodig hebben voordat het op je rekening staat. (Weekend- en feestdagen worden hierbij niet meegeteld)  In het geval van betalingen met Creditcards (5 euro extra) kan de verwerking door de betaalprovider Multisafepay een stuk langer duren.

    Verschillende tarieven bij beschikbaarheid. Hoe zit dat?2024-07-29T09:13:19+01:00

    Net als in de luchtvaart en reiswereld werkt Greenjoy met dynamische tarieven. Altijd scherp maar niet vast.

    De prijs past zich automatisch aan op vraag en aanbod, de (weeks)omstandigheden en het seizoen.

    Over het algemeen heeft Greenjoy een van de voordeligste tarieven in de markt voor zulke ruime elektrische sloepen. Onze tarieven variëren van 30-45 euro per uur (muv koningsdag). Wil je echt de laagste tarieven?  Kies dan bijvoorbeeld voor een combinatie van vertrek vroeger in de ochtend of later op de dag, 1 tot 2 weken van te voren en kies voor meer uren, bijvoorbeeld 4 of meer en buiten het hoogseizoen.

    Om de verschillen goed te zien kijk dan op http://greenjoy.nl/online-reserveren en kies verschillende data en aanvangstijden om de prijzen te zien.

    Maandagochtend half bewolkt is een ander verhaal dan zondag met 25 graden. Dat betekent dat er dagen zullen zijn waar eenieder voor een paar tientjes per uur kan varen. Op top dagen zal dit weer een stuk hoger liggen. Of te wel door sommige uren wat duurder te maken, kunnen we de andere uren juist goedkoper maken. Dat noemen wij “het-voor-iedereen-bereikbaar-maken-van-sloepvaren”. Op deze manier, (gelijk aan het kopen van low budget vliegtickets), kunnen wij het meest efficiënt en voordelig opereren.

    Have fun!

    Contactgegevens

    Greenjoy Alkmaar, Groningen, Haarlem, Loosdrecht, Purmerend – De Beemster, Vinkeveen en Utrecht

    Wij zijn 7 dagen per week geopend van 10:00 tot 22:00
    (in het laagseizoen gaan we iets eerder dicht)

      info@greenjoy.nl 

      085-4019555

    Bedrijfsgegevens:
    KvK-nr: 62596535
    BTW: nummer NL 8548.80.938.B.01

    Greenjoy Friesland

    Wij zijn 7 dagen per week geopend van 10:00 tot 22:00
    Let op: sommige locaties hebben afwijkende openingstijden.

       info@greenjoyfriesland.nl

      058–5853707

    Bedrijfsgegevens:
    KvK-nr: 57737142
    BTW: nummer NL 8527.13.356.B.01