FAQ

Hoe werkt het reserveren bij Greenjoy?

2021-05-08T13:04:15+01:00maart 19th, 2018|, |

Heel simpel. Je bepaalt via de site wanneer je wilt varen en voor hoe lang. Dit kan tot minuten voor vertrek. Je betaalt kostloos online met IDEAL (internetbankieren). Je kan ook met credit card betalen, hiervoor worden wel extra kosten in rekening gebracht. Vervolgens ontvang je een boekingsbevestiging met uitleg. Op het moment van varen [...]

Wat gebeurt er als ik te laat terug ben?

2019-05-01T10:31:20+01:00maart 19th, 2015|, |

Bel in ieder geval even! Als er niemand op je wacht dan is er op zich geen probleem, de kosten worden echter wel berekend via de borg. Ook kun je tijdens het varen even bellen om te vragen of je langer door kunt varen (bel wel op tijd!). Als het kan, verlengen we de duur [...]

Ik moet borg betalen, wanneer krijg ik dat weer terug?

2019-05-01T10:31:44+01:00maart 19th, 2015|, , |

Is er na het varen geen schade geconstateerd en heb je je als goed huisvader gedragen? Dan zorgen wij er voor dat de borg binnen 3 werkdagen naar je rekening overgeboekt wordt. We hebben daarnaast te maken met drie werkdagen transactie-tijd van de betaalinstantie/‘payment provider’ voor reguliere IDEAL betalingen. In het geval van betalingen met Creditcards [...]

Verschillende tarieven bij beschikbaarheid. Hoe zit dat?

2019-05-01T10:32:09+01:00maart 19th, 2015|, |

Net als in de luchtvaart en reiswereld werkt Greenjoy met dynamische tarieven. Altijd scherp maar niet vast. De prijs past zich automatisch aan op vraag en aanbod, de (weeks)omstandigheden en het seizoen. Over het algemeen heeft Greenjoy een van de voordeligste tarieven in de markt voor zulke ruime elektrische sloepen. Onze tarieven variëren van 20-45 euro per [...]