Vouchers en Kadobonnen

2023-07-17T10:55:54+01:00juli 17th, 2023||

Heb je een korting voucher met korting in een percentage of een bedrag dan kan je deze tijdens het reserveren eenvoudig invoeren de korting wordt direct doorberekend. (Het is niet mogelijk meerdere vouchers of kortingen te combineren) Beschik je over een kadobon dan kan het zijn dat je een code moet invoeren of dat je [...]

Betalen met je Mobiel

2023-07-17T11:00:37+01:00maart 19th, 2015||

Gelukkig bieden steeds meer banken de mogelijkheid om via je mobiele app van de bank een ideal betaling te doen. Dit kan dan vaak zonder het gebruik van de random reader maar met een eenvoudige pincode. Met deze mogelijkheid kan je dus bij Greenjoy vanaf je mobiel een sloep reserveren! Tot minuten voor vertrek. Onze [...]

Ik moet borg betalen, wanneer krijg ik dat weer terug?

2019-05-01T10:31:44+01:00maart 19th, 2015|, , |

Is er na het varen geen schade geconstateerd en heb je je als goed huisvader gedragen? Dan zorgen wij er voor dat de borg binnen 3 werkdagen naar je rekening overgeboekt wordt. We hebben daarnaast te maken met drie werkdagen transactie-tijd van de betaalinstantie/‘payment provider’ voor reguliere IDEAL betalingen. In het geval van betalingen met Creditcards [...]

Verschillende tarieven bij beschikbaarheid. Hoe zit dat?

2019-05-01T10:32:09+01:00maart 19th, 2015|, |

Net als in de luchtvaart en reiswereld werkt Greenjoy met dynamische tarieven. Altijd scherp maar niet vast. De prijs past zich automatisch aan op vraag en aanbod, de (weeks)omstandigheden en het seizoen. Over het algemeen heeft Greenjoy een van de voordeligste tarieven in de markt voor zulke ruime elektrische sloepen. Onze tarieven variëren van 20-45 euro per [...]